۱۳۸۹ اسفند ۲۹, یکشنبه

بازگشت به اصل

دوباره رسیدم به اصل یک غلت یک کتاب!
دستورالعمل: کتاب‌ها را در مسیری به ردیف می‌چینید به‌گونه‌ای که میان هر دو کتاب به اندازه‌ی غلت خودتان جا باشد. موضوع کتاب‌ها مهم نیست و به ساده‌لوحانه‌ترین و بی‌ربط‌‌ترین روش ممکن می‌توانند انتخاب شوند. از ابتدای ردیف شروع کنید . کتاب اول را باز کنید، در این مرحله به یکی از دو روش زیر می‌توانید کار را شروع کنید:
۱. هر کتاب یک صفحه ( تفال)
۲. هر کتاب یک صفحه ( از ابتدا)
روش اول در موارد حاد - حالت فعلی من- مورد پیشنهاد شدید است و عجیب مفید می‌افتد.
به هر حال شما یکی از این دو روش را برخواهید گزید. پس از خلاصی از کتاب اول غلتی زده و طبق دستور سراغ کتاب دوم می‌روید و الا آخر.
نکته: در صورت انتخاب روش اول این اصل تا لحظه‌ی مرگ می‌تواند ادامه پیدا کند مگر اینکه اضطرار شما را از ادامه‌ی دیوانه‌بازی باز دارد. اما اگر آدم معقولی باشید و راه دوم را برگزینید هر غلطی که دلتان خواست بکنید! اصلن به من مربوط نمی‌شود! من خیلی همت کنم باغچه‌ی خودم را بیل بزنم!

پ.ن: ۸۹ یکی از گندترین‌ها بوده! این چند ساعت آخرش که دیگه واقعن معرکه‌ست. باز خوبه امید به تمام شدن این شکنجه هست وگرنه که...
پ.ن.ن: AMIGA MIA‌‌ی لعنتی
پ.ن.ن.ن: تا به حال من و اتاقم مشترکن انقدر کثیف نبودیم! تازه اونم هم‌زمان! فک کنم غار واجب شدم دوباره! یه دو- سه ماهی میشه که زیادی معاشرت کردم!

۷ نظر:

  1. شاملو می‌خوام با حضور شخص شخیص لورکا! عامه‌پسند و مثل آب برای شکلات و نامه‌هایی به یک نویسنده‌ی جوان + بی‌خوابی و Alejandro Sanz دوره‌ام کردن! چرت گفتم! اوضاع اون‌قدرها هم بد نیست! می‌چرخه بالاخره! چون چرخه!

    پاسخحذف
  2. khob shoma be mane khar tozih bede, ghasde tohin ke nadashtam!

    پاسخحذف
  3. یعنی الان بهت برخورد؟ اگه تا نیم‌ساعت دیگه اس.ام.اس ندی ینی بهت برخورده! گفته باشم!
    .
    .
    .
    نکنه من شما رو با یه ناشناس دیگه اشتباه گرفتم؟ اگه آره قصدم توهین نبود به پروردگار! این نوعی ابراز علاقه‌ی خودمانی بین من و ناشناس مورد نظر است!

    پاسخحذف
  4. ناشناس مورد نظر شرف ندارد وگرنه دختر مردم را نصفه عمر نمی‌کرد که بنشیند و با دوستانش هرهر بخندد! :+

    پاسخحذف
  5. اصن من خر! خوبه؟ الان این‌جا ناشناس مورد نظر با یه ناشناس محترم دیگه‌ای اشتباه شد! اصن من بمیرم الهی! اصن الان همه از من متنفر شید تا همه‌چی حل شه! اصن خودم بعدن از دل خودم در‌می‌آرم! اصن ناشناس مورد نظر زین پس از لفظ رمز استفاده نمایید! اصن من می‌میرم آخر انقد که خرم!

    پاسخحذف